Foutmeldingen en andere technische storingen
De browser blijft laden zonder af te ronden
Dit een browserprobleem. Om eventuele problemen tijdens het bewerken van je kaart te voorkomen, raden wij je aan om een van de onderstaande browsers te gebruiken via PC of een Mac:
Firefox - Google Chrome - Safari - Opera
Dit zijn gratis te downloaden browsers. Wij raden je het gebruik van Internet Explorer, die vaak voor vertragingen en problemen zorgt, sterk af. Als je echter niet anders dan Internet Explorer kan gebruiken, adviseren wij je om de browser up-to-daten naar de meest recente versie (nr. 11).
Mijn PFD-voorbeeld is anders dan mijn kaart in het ontwerpprogramma
Het gaat hier waarschijnlijk om een eenvoudig weergave probleem: sla je PDF op en open het vanaf je computer. Als het PDF-document nu wel goed is, dan kun je jouw bestelling zonder problemen afronden, zo niet, neem dan contact op met de klantenservice via hello@cottonbird.nl.
Foutmelding tijdens de bevestiging van de lay-out van mijn kaart
Je hebt waarschijnlijk een afbeelding of tekst gekopieërd vanaf een andere website of vanaf je computer. Ons ontwerpprogramma herkent de afbeelding of tekst niet waardoor er een foutmelding verschijnt. Je kunt je kaart bewerken zonder te kopiëren/plakken of de optie ontwerper kiezen indien je andere visuele elementen aan je kaart wilt toevoegen of wijzigen.
Problemen tijdens het laden van mijn foto
Wij raden het gebruik van gescande foto's en foto's gemaakt door een mobiele telefoon sterk af; de kwaliteit is niet goed genoeg voor een mooi resultaat.
Rode uitroepteken in mijn fotoboek of kalender
Met deze uitroepteken hoef je geen rekening mee te houden. Wij controleren alle fotoboeken en kalenders voordat ze gedrukt worden.